@misc{Zając_Czesław_Kluczowe_2010, author={Zając, Czesław}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 89, s. 31-40}, language={pol}, abstract={W opracowaniu przedstawiono kluczowe czynniki sukcesu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR), występujące w jego środowisku wewnętrznym i w jego otoczeniu. Charakterystykę wewnętrznych i zewnętrznych czynników powodzenia koncepcji CSR poprzedzono analizą źródeł upowszechniania się tej koncepcji. Wskazano także na korzyści społecznej odpowiedzialności biznesu dla przedsiębiorstw i społeczeństwa.}, type={artykuł}, title={Kluczowe czynniki sukcesu społecznej odpowiedzialności Przedsiębiorstwa}, }