@misc{Sikorski_Marcin_Badania_2011, author={Sikorski, Marcin and Garnik, Igor and Redlarski, Krzysztof}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 212, s. 309-321}, language={pol}, abstract={Artykuł omawia coraz częściej używany termin „doświadczenie użytkownika” (User Experience – UX) oraz jego znaczenie dla emocjonalnych aspektów satysfakcji użytkownika produktów informatycznych i usług on-line. Dokonano przeglądu czterech głównych podejść badawczych stosowanych obecnie w odniesieniu do tematyki UX: projektowanie interakcji, e-marketing, pomiary psychofizjologiczne i współprojektowanie usług. Przedyskutowano główne problemy metodologiczne związane z badaniami i pomiarami UX oraz wskazano na rosnącą rolę UX wśród czynników wpływających na sukces lub porażkę współczesnych komercyjnych projektów informatycznych. Omawiane rozważania uzupełniono krótkim przeglądem trzech projektów badawczych poświęconych tematyce UX.}, type={artykuł}, title={Badania doświadczenia użytkownika (user experience) w projektowaniu interakcji użytkownik– system}, keywords={user experience, użyteczność, interfejs użytkownika, usługi on-line, e-marketing, usability, user interface, online services}, }