Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Zgodnie z dotychczasowymi wynikami badań, oferowanie produktu uzupełniającego za darmo skutkuje przypisaniem roli kotwicy cenowej \(dla oceny jego wartości\) do ceny produktu podstawowego. Z kolei niska \(niezerowa\) cena produktu uzupełniającego automatycznie staje się kotwicą cenową dla oceny jego wartości. Celem artykułu było znalezienie odpowiedzi na następujące pytanie badawcze\: Czy poziom ceny \(niski\/wysoki\) produktu podstawowego wpływa na zakres pełnienia przez tę cenę roli kotwicy w ocenie postrzeganej wartości produktu uzupełniającego\? W artykule zaprezentowano wyniki badania z wykorzystaniem podejścia scenariuszowego zrealizowanego w 2017 roku. Problem badawczy został odniesiony do sytuacji zakupu abonamentu na telefon komórkowy \(oferta podstawowa\) oraz tabletu oferowanego na promocyjnych warunkach \(produkt dodatkowy\). W końcowej części wskazano wnioski z badania oraz jego ograniczenia"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information