Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Tekst zawiera koncepcję systemu wieloagentowego, który zarządza podstawowymi elementami kompozycji marketingowej w witrynie handlu internetowego. Każdy z czterech elementów marketingu mix \(produkt, cena, promocja, dystrybucja\) został zdefiniowany jako zbiór akcji, który może podejmować agent w środowisku witryny e\-commerce. Następnie przedstawiona została metoda segmentacji klientów i personalizacji kompozycji marketingowej z użyciem opisywanego systemu. Zaprojektowany silnik systemu agenckiego podczas każdej wizyty przydziela użytkownikowi agenta, w ten sposób każda wizyta użytkownika obsłużona przez system stanowi weryfikację skuteczności kompozycji, którą reprezentuje agent. Koncepcja systemu została sprawdzona w rezultacie eksperymentu przeprowadzonego na ponad 40 tys. użytkownikach rzeczywistego serwisu e\-commerce."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information