Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Studenci stanowią ważną grupę docelową działań marketingowych prowadzonych przez różnego typu podmioty rynku, w tym przedsiębiorstwa usługowe. Jest to grupa, której zachowania są zróżnicowane m.in. ze względu na preferowane wartości i przyjmowane style życia. Zmiany w postawach i zachowaniach studentów należy postrzegać także w kontekście przemian zachodzących w obszarze szkolnictwa wyższego. W artykule zaprezentowano wybrane wyniki badania ankietowego zrealizowanego, w roku 2012 na próbie 382 studentów, na temat usług świadczonych przez punkty gastronomiczne zlokalizowane na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Szczególna uwaga poświęcona została motywacjom oraz kryteriom wyboru punktów świadczących usługi gastronomiczne, gdyż ich identyfikacja jest szczególnie interesująca z punktu widzenia rozpoznawania stylów życia"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information