Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Reputacja jest na współczesnych rynkach bardzo cennym, choć jednocześnie wrażliwym zasobem, co wynika m.in. z faktu, że jest opinią formułowaną przez bardzo różne podmioty, przy użyciu wielu bardzo różnych kryteriów. Ochrona i umacniane reputacji, poprzez zarządzanie ryzykiem reputacji, staje się obecnie jednym z najważniejszych zadań kierownictwa przedsiębiorstw. Polega to na identyfikacji i kontrolowaniu tych wszystkich rodzajów ryzyka, które mogą wpływać na reputację firmy – neutralizując zagrożenia, a wzmacniając szanse. Pomocą dla menedżerów we wdrażaniu systemu zarządzania ryzykiem reputacji mogą być modele dojrzałości, które podpowiadają pewną sprawdzoną drogę postępowania, zwiększającą prawdopodobieństwo sukcesu. W artykule przedstawiono zarys takiego modelu dojrzałości, który może stanowić dla menedżerów swego rodzaju mapę drogową umożliwiającą stopniowe, konsekwentne wdrażanie polityki, procesów i praktyk mających szczególne znaczenie dla kontrolowania ryzyka reputacji"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information