Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Propozycja marketingowego badania postaw konsumenckich na podstawie analizy sieci społecznych polega na wykorzystaniu w badaniu zmiennych psychologicznych \(postawa konsumenta\) oraz społecznych \(sieć społecznych relacji konsumenta\). Analiza literatury wskazuje na trzy mechanizmy społeczne wyjaśniające podobieństwo cech pomiędzy osobami połączonymi w sieci relacją. Są to\: homofilia, czynnik zewnętrzny oraz zaraźliwość społeczna, przy czym jedynie zaraźliwość społeczna jest mechanizmem, na który wpływ ma kierunek relacji. Obserwując czynniki społeczne i zmienne psychologiczne, czyli mając wiedzę na temat sieci relacji społecznych pomiędzy grupami badanych oraz znając postawy konsumenta, można wnioskować na temat grupowania się postaw i wielkości zaraźliwości społecznej daną postawą, mierzonej według zaproponowanej w artykule metody."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information