Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Mimo stale rosnącego zainteresowania wyjazdami turystycznymi współczesne hotele funkcjonują w warunkach konkurowania. W wyniku zmieniających się preferencji turystów obiekty te zmuszone są modyfikować produkt w taki sposób, aby możliwie najlepiej dopasować go do oczekiwań strony popytowej przy jednoczesnej maksymalizacji wykorzystania swoich zasobów. Jedną z takich możliwości jest tworzenie pakietów pobytowych. Niniejszy artykuł poświęcono teoretycznym zagadnieniom dotyczącym produktu hotelarskiego i pakietu pobytowego oraz zaprezentowano wyniki badań własnych, których głównym celem była identyfikacja występowania całorocznych pakietów pobytowych w ofertach hoteli nadmorskich na przykładzie obiektów trzy\-, cztero\- i pięciogwiazdkowych. Przyjęta hipoteza zakłada, że badane hotele posiadają zróżnicowaną ofertę całorocznych pakietów pobytowych. Przedstawione dane potwierdzają występowanie analizowanych produktów jedynie w 52% hoteli skategoryzowanych."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information