Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Komunikacja to dwustronny proces polegający na dzieleniu się informacją oraz wymianie informacji. Komunikacja wymaga zarówno słuchania, jak również rozmawiania. Proces komunikacji stanowi podstawę funkcjonowania każdej instytucji. Jest ważnym elementem podejmowanych działań, a jego niska efektywność oddziałuje negatywnie na skuteczność całej firmy. Podstawowym jej zadaniem w działającej firmie jest możliwie regularne informowanie pracowników o planach przedsiębiorstwa, planowanych inwestycjach, zmianach w niej zachodzących, sukcesach czy niepowodzeniach. Konkurencyjność przedsiębiorstw w coraz większym stopniu uzależniona jest od informacji uzyskiwanej w procesie komunikacji. Orientacja na wiedzę zmienia istotę funkcjonowania przedsiębiorstwa, które gromadzi potencjał kompetencji, informacje, a także szanse tworzone przez otoczenie. Proces komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwach w obecnych czasach jest coraz bardziej fundamentalny i znaczący. Artykuł opisuje komunikację wewnętrzną w firmie World Courier – światowej firmie działającej w obszarze logistyki"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information