Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Istotną determinantą wpływającą na dynamikę rozwoju m\-commerce jest zwiększająca się liczba smartfonów i urządzeń mobilnych. Natomiast wśród najistotniejszych determinant wpływających na ciągły rozwój i wzrost popularności m\-commerce należy wskazać mobilność. Celem opracowania była identyfikacja oraz ocena poszczególnych elementów procesu zakupowego w obszarze m\-commerce z uwzględnieniem płci i wieku respondentów. Badanie zostało przeprowadzone we współpracy Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej z firmą Opiniac na grupie 19 147 polskich użytkowników Internetu na przełomie maja i czerwca 2016 r., z czego 2383 dokonało zakupu w sklepie internetowym, wykorzystując urządzenie mobilne. Uzyskane wyniki wskazują na wzrastające zainteresowanie handlem mobilnym, szczególnie wśród osób poniżej 55. roku życia. Najwyżej ocenionym aspektem była łatwość obsługi zamówienia, co potwierdza dobre przygotowanie środowiska e\-commerce do popularyzacji mobilnych rozwiązań"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information