Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "E\-mail marketing umożliwia przedsiębiorstwom zdobywanie nowych klientów, budowanie i rozwijanie z nimi trwałych relacji, prowadzenie badań, a także maksymalizację zysków ze sprzedaży w gronie klientów już pozyskanych. Niemniej jednak, by komunikacja przy wykorzystaniu poczty elektronicznej mogła być efektywna, konieczne jest dostosowanie formy i treści wysyłanych wiadomości do etapu dotychczasowej interakcji klienta z marką. Celem artykułu jest analiza sposobów komunikacji za pośrednictwem poczty e\-mailowej z uwzględnieniem zróżnicowanych sposobów wykorzystania tego narzędzia na każdym kolejnym etapie kontaktu klienta z marką. W wyniku zastosowania metody opartej na analizie źródeł wtórnych w artykule zaprezentowano główne elementy poprawiające efektywnośćkomunikacji e\-mailowej. Ponadto dokonano oceny e\-mail marketingu poprzez zestawienie najważniejszych wad i zalet tego sposobu budowania relacji z klientem"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information