Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Dotychczasowe rozważania o handlu elektronicznym koncentrują się przede wszystkim na wyjaśnieniu jego istoty, charakterystyce podmiotów oraz działań logistycznych i marketingowych. Jak dotąd w niewielkim stopniu obejmują one obszar tworzenia wartości. Dla klienta wartość jest związana z niższą ceną produktu, wygodą w postaci całodobowego dostępu do sklepu, różnymi możliwościami płatności i łatwością porównywania asortymentu. Dodatkowymi argumentami przemawiającymi za zakupami przez Internet są dogodna forma odbioru zamówień oraz niski koszt dostawy i zwrotu zakupionych towarów. Wartość kreowana jest nie tylko przez sklep internetowy, ale przez wiele innych podmiotów, takich jak\: platformy sprzedażowe, instytucje finansowe, przedsiębiorstwa logistyczne. W literaturze brakuje jednak podejścia, w którym uwzględnia się wszystkie podmioty zaangażowane w kreowanie i dostarczanie wartości w e\-handlu. Dlatego celem tego artykułu jest przedstawienie luki w zakresie badania wartości w handlu elektronicznym i propozycja jej uzupełniania"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information