Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem opracowania jest ocena relacji klientów i członków z bankami spółdzielczymi. Autorka próbuje odpowiedzieć na pytania dotyczące aktywności udziałowców, opinii klientów na temat zakresu usług świadczonych przez banki spółdzielcze i ich społecznej aktywności. Podstawą empiryczną problematyki poruszonej w artykule jest studium literatury przedmiotu oraz wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród 132 klientów wybranych banków spółdzielczych. Relacje banków spółdzielczych z klientami należy ocenić pozytywnie. Wyniki badań wskazują, że ponad 70% klientów korzysta z usług jednego banku spółdzielczego. Prawie 69% respondentów uważa, że zakres usług oferowany przez te instytucje jest odpowiedni. Klienci dostrzegają też społeczną aktywność banków spółdzielczych, chętnie uczestniczą w imprezach sponsorowanych. Pewien niepokój budzi fakt małej aktywności udziałowców. Tylko 1\/3 z nich uczestniczy w zebraniach członków, a połowa udziałowców interesuje się sytuacją finansową banku spółdzielczego."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information