Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem głównym tekstu są rozważania metodyczne związane z istotą ankiety telefonicznej – komórkowej \(ATK\). ATK zalicza się do pośrednich sondażowych metod zbierania danych pierwotnych z pośrednim udziałem ankietera. Autorzy tekstu skupili się na wykorzystaniu telefonu i wiadomości SMS jako instrumentu pomiarowego w badaniach marketingowych i jednocześnie komunikacyjnego kanału „dwukierunkowego” \(zarówno pytania, jak i odpowiedzi przesyłane są przez SMS\) i „jednokierunkowego” \(pytania lub odpowiedzi przesyłane są przez SMS\). Przedstawiono przykłady wykorzystania tych kanałów, korzystając z literatury przedmiotu oraz wyników badania własnego, w którym wykorzystano SMS jako kanał „jednokierunkowy”. Do pozyskiwania respondentów, którymi byli pacjenci Centrum Onkologii w Bydgoszczy \(COB\) i skłonienia ich do wypowiedzi, wykorzystano ulotkę. Badanie potwierdziło, że forma ulotki wydaje się dobrym instrumentem w organizacji i przebiegu badania przy zastosowaniu ATK"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information