Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem artykułu jest przedstawienie roli i funkcjonalności kokpitów menedżerskich w procesie podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie. Dashboard w języku polskim określony jest terminem deska rozdzielcza czy kokpit menedżerski, a w literaturze angielskiej pojawia się m.in. BI dashboard czy interactiv dashboard. W artykule dalej scharakteryzowane zostały kokpity, wskazano ich klasyfikację w zależności od szczebla organizacji i cechy określone akronimem SMART IMPACT. Jeśli wziąć pod uwagę obszar marketingu, najczęściej wykorzystuje się kokpity do segmentacji, badania różnych rodzajów efektywności sprzedaży, lojalności, profilowania klienta, analizy wydajności biznesowej, marketing bezpośredni. W nowoczesnym przedsiębiorstwie proces podejmowania decyzji marketingowych jest wspierany właśnie przez narzędzia IT, jakimi są kokpity marketingowe. A z kolei stosowana w nich analityka marketingowa pozwala na szybsze osiąganie przewagi konkurencyjnej zarówno w dużych, jak i w małych przedsiębiorstwach"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information